duminică, 24 mai 2009

LUMINA DIN NOI


LUMINA DIN NOI...
“Mainile mele au mangaiat, prin masajul pe care-l fac oamenilor ce apeleaza la mine, nu numai trupurile, ci si sufletele… Cineva m-a intrebat cum de am ales aceasta meserie (pentru ca fizic este una din cele mai grele) Ii raspund acum: am ales masajul, pentru ca mangaierea si atingerea umana este modul meu de exprimare. Asa pot eu sa le multumesc oamenilor, pentru ca m-au ales pe mine, sa am grija de trupul lor. Ii respect si ii iubesc, pentru ca mi-au oferit ocazia de a merge mai departe prin viata, IUBIND… si daruind iubire. Am invatat, in aceasta perioada, ca cea mai sigura cale spre desavarsire este IUBIREA. Lacrimi de bucurie au fost in ochii mei, atunci cand am simtit prima data acest minunat sentiment si mi-am dat seama ca pot sa daruiesc din prea plinul inimii mele, si ca darul meu este acceptat.”
Asa am scris eu pentru prima data despre ceea ce fac. Si atunci …ca si acum, iubirea mea pentru aceasta meserie ma face sa zbor, sa dansez, sa cant … Sa visez cu ochii deschisi la o lume, in care atingerea umana sa aline orice suferinta. Boala sa fie doar un subiect de istorie… Si cred, cu toata forta inimii mele,ca acest lucru este posibil.
Atingerea umana este esenta masajului. Mainile celui care practica masaj isi dezvolta in timp, prin experienta, puteri de vindecare.Terapeutul in masaj ofera, prin serviciile sale, un mijloc de refacere a echilibrului fizic si energetic. Masajul poate fi o calatorie de autodescoperire, prin faptul ca ne arata: cum este sa ne simtim relaxati, in armonie cu noi insine si cu intregul univers, sa putem sa ne miscam si sa respiram in voie, sa constientizam ca “a trai” este superior lui “a supravietui”.
Masajul, poate fi o calatorie de autodescoperire, prin faptul ca ne arata: cum este sa ne simtim relaxati, in armonie cu noi insine si cu intregul univers, sa putem sa ne miscam si sa respiram in voie.
Masajul este o impartasire a atingerii si chiar daca, aparent este practicat doar la suprafata corpului, el patrunde pana in miezul fiintei.
Unul din marile avantaje ale masajului este acela, ca este la fel de placut pentru terapeut, precum si pentru cel care il primeste.Dar mai important este, ca atunci cand profesia se uneste cu iubirea pentru viata, amandoua impletindu-se cu dorinta, de a darui si a primi, prinde forta si se inalta LUMINA DIN NOI.
In randurile acestui blog, eu – HINDA ALEXANDRA, terapeut – mi-am propus, ca prin articolele postate, sa ofer celor interesati suficiente detalii, despre diferitele tehnici de masaj si beneficiile pentru organismul uman.Ca fiecare din cei doritori sa beneficieze de darul atingerii umane si beneficiile ei. Dar mai ales pentru a intelege valoarea acestei tehnici stravechi…

LUMINA SI IUBIRE!
Terapeut
ALEXANDRA HINDA




sursa:internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu